אימון כושר לשיפור התנועה והיציבה

פעילות נכונה, יציבה נכונה
פעילות גופנית נכונה היא פעילות גופנית מאוזנת המתאימה למתאמן ולאורח חייו - על הפעילות הגופנית לאפשר שמירה על כוח השרירים ועל גמישותם. שכן, כחלק מאימון הכושר השגרתי, המתאמן עסוק בחיזוק והארכת השרירים לקיום יציבה ותפקוד אופטימלי של תנועתם. 

אימון כושר עוזר להתפתחות תקינה ולשיפור דפוסי התנועה והיציבה, גם לאלה שהדפוס הוא תורשתי. אחד הדגשים העיקריים בעבודה עם מאמן כושר אישי היא הקניית הרגלי אימון שישפרו את התנועה ואת איכות חייו של המתאמן.


אימון כושר לחיזוק הנפש
שפת גוף היא אופן התקשורת של הגוף שלנו לגבי תחושותינו, הגוף מעביר את המסר לשרירים וכך הגוף מאותת לנו על מצבו. בנוסף לתנועת הגוף, קיימת גם היציבה – יציבה כפופה או זקופה יכולה להעיד על בטחון עצמי, חרדה, שמחה, כעס וכדומה.

העולם המערבי בו אנו חיים, מלא בדפוסי יציבה שגויים בשל ישיבה ממושכת, רביצה מול המסכים וכדומה. השילוב בין מצב רגשי לסביבה בה אנו חיים מגביר את הסיכויים לאבד את היציבה הנכונה ועלול לפתח בעיות בריאותיות עתידיות וכאבים מיותרים.

מה צריך לעשות כדי לשפר את היציבה?
תרגול ואימון. ככל שתשים לב, תהיה מודע ליציבה שלך, תתמתח כשצריך והכי חשוב תשמור על פעילות גופנית מתאימה – היציבה תשתפר.

איך מתחילים אימון לשיפור התנועה והיציבות?
מתקשרים ומתאמים פגישת אבחון בחינם 03-9158547 
לפגישת ייעוץ חינם >>
אוריון  -  שיווק באינטרנט | בניית אתרים